İptal ve İade Koşulları
Müşterilerimiz satın aldıkları ürünü, teslim aldıkları
şekilde, orijinal ambalajında, ambalajı açılmamış, tahrip edilmemiş, bozulmamış
ve kullanılmamış halde, teslim tarihinden itibaren yasal süre içerisinde, teslim alınan hali ile iade edebilir. İade edilen ürünler
kesinlikle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte gönderilmelidir. Bireysel
fatura kesildi ise, müşteri kendisine gönderilen fatura ile birlikte, eğer
kurumsal fatura kesildi ise iade fatura ile birlikte ürünün gönderilmesi
gerekmektedir. Bu şartların sağlanmadığı iade işlemleri kabul edilmez ve ücret
iadesi ya da ürün değişikliği yapılmaz.
Müşterilerimiz iade etmek istedikleri ürün ile ilgili olarak, sipariş numarası
ve iade sebebini belirten bir e-postayı eyya@eyya.com.tr adresine
göndermelidirler. Bu bildirimden sonra yukarıda belirtilen şekilde ürün, kargo
ile tarafımıza gönderilmelidir. Kargo ücreti müşteriye aittir.
Karo firmamıza geldikten sonra gerekli birimlerimiz tarafından iade işlemi ve
ürün incelenerek, müşteriye bilgi verilmektedir. İade işleminin onaylanması
durumunda, müşterinin belirteceği kart ya da banka hesabına iade tutarı
gönderilecektir. İade işlemi kabul edilmez ise, ürün müşteriye geri
gönderilecektir.
Ürünün hatalı olması veya kargo firması ile ilgili siparişin
taşınması sırasında paketin zarar görmesi ve sonucunda bu zararın tespit
edilerek ürünün alıcı tarafından teslim alınmaması durumunda, kargo ücreti
firmamızca karşılanacaktır. Böyle bir durumda kargo tespit tutanağının
firmamıza iletilmesi gerekmektedir. Müşteri ürünün arızalı ya da hatalı çıkması
durumunda, ürünün değiştirilmesini de talep edebilir. Bu durumda müşteri
hizmetlerimiz ile irtibata geçilmelidir.
Kişiye özel olarak üretilmiş veya baskısı yapılan ürünlerin iadesi, bu
ürünlerin tekrar kullanılması mümkün olmadığından dolayı kabul edilmemektedir.
Kişiye özel üretilen veya baskısı yapılan ürünün hatalı olması durumunda, ürün aynı ürün ile değiştirilmektedir. Hatalı
baskı durumunda müşteri hizmetleri ile irtibata geçilmelidir.